Franz is a bartender at a bar named “Cindy Does not Love Me”. He’s a laidback sort of a guy who is quite content to drift. Then he meets Maria. Her uncompromising manner is so different to that of everyone else he knows and Franz soon finds himself falling in love with her. But then, one day, Maria simply disappears. Just like that, without saying goodbye or leaving a note. Franz sets off in search of her and soon comes across David. The two men are flabbergasted to learn that Maria had a relationship with both of them at the same time. The bereft lovers decide to look for Maria.