Ben will have to spend the rest of his life in a wheelchair. He’s vivacious, intelligent and desperate. Love is out of the question for disabled people, at least that’s what he tells his new carer, Christian, who is doing his community service. Annika is studying the cello. She rushes through a life that for her is filled with practicing and perfecting her performance. She cycles past Ben’s apartment every day. Ben watches her longingly every day from his balcony but it’s not until she colides with Christian one morning that the three meet and become friends.