Chantal, Gabrielle and Nelly are going to the wedding of an ex-boyfriend in La Rochelle. They decide to make the journey together. During this eventful drive, the three women will share the moments of love, yelling and feeling down experienced by 50-somethings, which are by turns funny, fragile and moving.