Agnieszka, a soap opera star who has already achieved everything despite her young age, discovers that she has only few months left to live. In Płock, where a major cast-call is taking place, she meets Alessandro, an archaeologist from Italy, and falls in love with him. She fights her feelings, conscious of her situation. A tale with many mini-plots, about love and the sense of life.