The five brothers are similar and yet different, brought up by a mother who was widowed at a young age. One of them had distanced himself from the family; when he comes back, pursued by a gang of drug dealers, he seeks refuge among his family and reveals a secret to them. Together, the five brothers will find the energy to defend themselves and a way to avenge the memory of their murdered father...