A fantastic adventure in which the six pet Pals, the protagonist of the succesful Tv series distributed worldwide, are engaged in a struggle to the last breath to save Venice. The rithless Crow Witch, their traditional antagonist, wants to bring her diabolical plan to completion: draining the lagoon of Veice to transform it into a city like all others, with lots of cars and trucks. Marco Polo's Code is the key which will allow our brave Pet Pals to find the Parallel Palace of Magic and to succed in their difficult and perilous mission, with a mix of breathtaking chases, enthralling detective work, and unexpected plot twist, for a battle to the last magic!