The on-the-run story of two young women with diametrically-opposed lives: one is a 20-year-old striptease dancer, who reigns over her Paris nightclub and dreams of enrolling at the dance academy, the other a waitress looking for jobs here and there, who dreams of getting closer to the world of show business in all its forms, without ever daring to admit it. Following a violent altercation between Juliette, the shareholder and the boss of the nightclub, leading to the death of the latter, Axelle takes the young woman under her wing and agrees to take her away from Paris, by stealing a car. Two people that life has put on hold and chance will throw together in a seemingly hopeless escape attempt...