Maxime has every reason to be happy: manager of a thriving upmarket car dealership company, he is married to a delightful young woman and lives in a comfortable detached house. His life is turned upside down when Simon, his business partner, is murdered by a gang of thugs. Expected to be accountable to the latter, Maxime asks for help from his brothers, who are accustomed to these little schemes. But their involvement turns into a fiasco and Maxime and his family are plunged into an increasingly inescapable situation...