Alex was only supposed to stay a few minutes in Koupala, the time it took to get some petrol. But with his car broken down, his stay will be much longer than expected... In this small remote village in the middle of the African desert where nobody passes by to help him, Alex gradually loses his reference points and certainties as a white man in Africa. Without realising, he becomes a vital asset for the village.