Overburdened young parents Clémentine and Sébastien are caught between their work and their children. Marie-France, Sébastien’s mother, moves in with them. She has discovered that her husband, Henri, has been cheating on her and that his mistress is expecting a child. Feeling devastated, at her son’s house she behaves like a crisis-stricken teenager, undermining the young couple’s authority and morale. The birth of Sébastien’s little brother, and the blissful euphoria that this late fatherhood elicits in his father, really upsets minds and generational order...