Your daughter is going out with a nasty character? Your sister has got stuck in a destructive, passionate relationship? Nowadays, there is a radical solution available; it’s called Alex. His job is professional couple-wrecker. His method is seduction. His mission is to transform any boyfriend into an ex. But Alex has an ethical code, he only deals with couples where the woman is unhappy. So why does he agree to break up a rich and happy couple in their thirties who are getting married in a week’s time?