Charly Matteï has turned the page on his criminal past. For the last three years, he has been leading a quiet life, devoting himself to his wife and two children. However, one winter morning, he is left for dead in the car park of the Old Port in Marseilles with 22 bullets in his body. Against all expectations, he survives... This story is inspired by real-life events, but everything is made up, in the heart of the Marseilles underworld.