Based on Milán Füst’s stage play, "The Unhappy Ones", written in 1914 and inspired by the suicide of a married man’s mistress. A man from the countryside takes part in the show at the request of his sister, whom he hasn’t seen for six years. She has decided to bring her family together before the cameras. Emotions overflow and two tragedies unfold at the same time: a love triangle and the broader issue of media exploitation of personal distress. Added to this is a western investor attracted by the potential profits of the media market in Eastern Europe.