Lola has a Brazilian father, a mother who was christened “Victualia” after Pippi Longstocking, and an aunt who is only 80 centimeters tall. And when she turns into the famous singer Jacky Jones at night, she is feted by several million fans. But Lola doesn’t have a best friend – and that is what she misses and wishes for most of all...