The Swedish summer is on and Göran, recently dumped by his girlfriend, is searching for the woman of his dreams. Unlike his best friend however, Göran is not prepared to compromise with love and settle for the less than perfect girl. In pursuit of love Göran sails out to a Midsummer party in the seductive Swedish archipelago. Unexpected love lurks in the bright Swedish summer’s night ready to rock the raft of romance.