An enthrallingly dark thriller about a Swiss policeman who infiltrates an international money laundering business moving millions of Swiss Francs between Switzerland and Turkey. The film gives an uncompomising account of money laundering and white-collar crime in Switzerland and has all the ingredients of an exciting thriller: money, organised crime, corruption and an explosive and passionate affair between a man and woman from two very different worlds.