The story of Johnny Chicago's brother, Ray, and his friend Chuck Moreno, both petty criminals. The latter wants to take the ashes of Johnny, who was fatally wounded by the police after a bank heist, to Chicago. Closing part of the trilogy started by Thierry van Werveke.