The wanderings of a nurse who goes mad from being surrounded by so much death and sets off in search of a long-lost childhood friend. Gathering her recollections, she embarks on a journey full of paradoxes, of her own memories and of the people she encounters. While her search does not lead her quite where she intended, her life will never be the same again nonetheless. A film about the relativity of memory, the uncertainty of our past and above all, self-discovery.