Set in southern France in summertime. Gaspard is a happy teenager who can do as he pleases in the apartment deserted by his parents. His friends Yann and Ludo are always there to fool around with and he discovers desire and perhaps love with Marion. But behind this sunny atmosphere lies another, darker and more disturbing world: that of Audrey and her brother Vincent. This is the world of Black Hole, an online game where Audrey seems to change behind the mask of her avatar, Sam, who is looking for a partner in death.