Joachim, a former Parisian television producer had left everything behind - his children, friends, enemies, lovers and regrets to start a new life in America. But he returns with a team of New Burlesque strip-tease performers whom he has filled with romantic dreams of a tour of France, of Paris! Traveling from town to town, despite the cheap hotel rooms and lack of money, the curvaceous showgirls invent an extravagant fantasy world of warmth and hedonism that wins an enthusiastic response from men and women alike. But their dream of a tour culminating in a last grand show in Paris goes up in smoke when Joachim is betrayed by an old friend and loses the theatre where they were due to perform. An obligatory return journey to the capital violently reopens the old wounds of his past...