Sveppi and Villi have been the best of friends since they remember. What Sveppi lacks, Villi makes up for with his intelligence. But that’s exactly what gets him in trouble. When Villi starts fiddling with an old radio transmitter his grandfather gave him he stumbles upon some strange voices. He witnesses the evil plans of the bad guys who notice that something is fishy and kidnap him. Sveppi accidentally sees recording of the incident on Villi’s computer but when he tries to explain the grown ups don’t believe him. Frustrated with the big people he takes it upon him self to find and rescue Villi and an incredible adventure takes place.