Hippy, independent midwife Valentina Tirone falls seriously ill and into a coma. Her daughter Cassandra - an undisciplined 16-year-old who's grown up around the world with her mother, who worked for Doctors Without Borders - is forced to reunite with her biological father Luciano Coscarello, a renowned building spectator in Rome whom she barely knows, and who lives with his new family in the one of the capital's wealthiest and snobbiest neighbourhoods.