A woman who has an elaborate scheme to propose to her boyfriend on Leap Day, an Irish tradition which occurs every time the date February 29 rolls around, faces a major setback when bad weather threatens to derail her planned trip to Dublin. With the help of an innkeeper, however, her cross-country odyssey just might result in her getting engaged.