Between Dorothée and Nicolas, it’s love at first sight. Together, they’ll enjoy a very, very great love affair... They’re sure and certain about this. But life always does its utmost to thwart the best intentions, the most perfect scenarios and nothing will unfold as planned. From misunderstandings to arguments, promises to betrayals, real separations and false reunions, and vice versa, the couple are swept up in the merry-go-round of a comedy as turbulent as their passion...