Christopher Roth writes complex horror novels. In search of fresh inspiration, he goes on a lone trip to Italy, in order to find the peace and quiet needed for his creative endeavours. He obviously wasn’t expecting to discover that one of his biggest fans is swiftly trying to reproduce his macabre literary works in real life.