The story of Dara and Eoin, two young Irish children of 11 and 12, who have to go and live at their aunt’s house in France, following their mother’s suicide. Eoin soon tries to run away. Terrified at the idea of being abandoned, Dara seeks comfort from young English neighbour Bella. Between them a friendship forms, turning into a true obsession for Dara. Realising his feelings are not reciprocated, the boy retreats to the forest. Reality and dream merge and he soon sinks into madness.