The story of Jitze (20), a professional gamer who travels around the world to compete in video game tournaments. During a stay in Taipei he unexpectedly witnesses an accident which ressembles those he re-enacts in his video games on a day to day basis; this confronts him with his own mortality and his world is suddenly shaken by reality, in a violent way. He meets an intriguing Taiwanese woman in the hotel bar where he is staying, never quite figuring out whether she is an escort, masseuse or bettle nut girl. He tries to get close to her but only manages to do so in the virtual world, on Second Life which they both visit.