Two single parents meet in an internet chat room and soon decide to move in together. They don't have a whole lot in common, but the very fact that they are so different gives the relationship its liberated, adult quality. Until their two teenage children fall in love with each other and the force of unfettered, uncompromising first love rocks the boat of the parent's cosy little arrangement...