Julie Bataille, 23, is eager to make a start in the job market. But she finds herself taking a succession of soul-destroying jobs and tangling with a series of wildly unsuitable men. Taking part in a role-playing charade for a job interview, she meets a freewheeling young actor, who shows her another way to live life, outside the nine-to-five rut. The couple hit it off and head for an idyllic existence away from the system, only for reality to catch them unawares.