Feelings emerge between a young kidnapper and his victim, a woman surgeon. He wants to get revenge for a medical blunder that prevents him from living in peace and he decides to kidnap the woman he holds responsible. When the woman manages to escape, she cannot rest until she is reunited with her jailer, as much out of love as revenge.