Their paths cross in the elevator of an anonymous student block in Munich: Clara, Motek, and Sin are three strangers in Germany, longing for acceptance and warmth, searching for a spark of the feeling we call “home”. A deaf-mute guy from Latvia invites a girl to spend a day with each other without speaking. A Romanian girl tries to catch God’s attention by testing the limits of the Ten Commandments. A Chinese guy finance his studies as a tutor in math of a teenage rebel.