An upfront account of growing cynicism and adrenaline addiction for young soldiers at war. Mads and Daniel are stationed in camp Armadillo on the Helmand frontline, fighting tough battles against the Taleban on a daily basis. Their platoon is there to help the Afghans, but as fighting gets increasingly hairy, mistrust and paranoia set in causing alienation and disillusion. War becomes a drug that makes the young boys pursue their reality-kicks with increasing recklessness.