Police officer Amadeus Warnebring was born into a musical family with a long history of famous musicians. He hates music. Now, Warnebring is about to face his worst case ever. A group of six excentric drummers, led by revolutionary genius Sanna, has decided to launch a full-scale musical attack using the city – its buildings, its machinery, its ceaseless noise - as their instrument. Their twisted art form leads to chaos and disorder. The city is faced with outlaws of a new breed; music terrorists. Warnebring starts a desperate hunt for the serial musicians. As he realizes that the young woman with whom he has fallen in love is the leader of the group, he is left with no choice: he must enter the world he has spent his entire life fleeing - the frightening world of rhythm and music.