The encounter between Bahia and Arthur Martin. The former, a young, extroverted left-wing activist, sleeps with her political opponents to convert them to her cause. She achieves good results, until she meets Arthur Martin. She imagines that with a name like that (a kitchen brand), he’ll be a tough one. But appearances are deceptive...