A Manilla, two elderly women find themselves confronted by a shared drama: Lola Sepia has just lost her grandson, stabbed to death by a cellphone thief; Lola Puring is the grandmother of the young murderer who is awaiting trial. One needs money to provide her grandson with a decent funeral, while the other fights to get her own grandson out of jail. Wandering through the city's streets under pounding rain, they both struggle indefatigably for their respective family's salvation.