The story of 39-year-old Russian-born Tania, and her fight to avoid deportation from Belgium, where she has lived for many years and is an integrated member of society. During a police check, she is arrested and locked up in a detention centre, while her son manages to escape. Tania thus begins a fight to preserve her dignity, identity and humanity, as well as find her son.