A collection of classic fairytales such as Cinderella and Little Red Riding Hood, with a nod and a wink to contemporary times. The film offers characters such as the ‘ugly sisters’ Paris and Hilton, an updated relationship between Red Riding Hood and the big bad wolf, homosexuality and corny humour. Also musical scenes in which the characters sing the songs of current pop artists as well as many popular Dutch hits. Based on the successful stage-play of the same name.