Is a normal day during the week. It’s two o’clock in the morning. A new edition of the radio program “Known Strangers” begins, it’s followed by a big and loyal audience that at that moment is working, studying or that simply cannot sleep. Through the radio and it’s people we’ll be witness of several independent stories lived by the characters of that world and those hours. The radio will become another character, vital and key to the destiny of all of them, with an end that won’t be indifferent to anybody.