Fernando lives in the heart of Barcelona in the early eighties, against a backdrop of sinister and peculiar characters to whom he sells anphetamines in order to get by. One morning, after one of his many sleepless nights, Fernando meets Elsa, a young, vital and sweet woman, completely different from anyone he has ever met. Elsa, who turns out to have a strangely self-destructive personality, will become Fernando's worst addiction. Together they will try to survive in a dark and bleak Barcelona that is taken over by the renegades of society after night Falls.