A group of elderly people attend sex classes where they are reminded that their bodies are still alive. They learn from each other there, they talk about their lives... Olga, the teacher, helps them to face the problems generated by their age. They'll have to do homework for this: learn to look at themselves in the mirror, devote 20 minutes to pleasure... "Sex is life", she tells them, "because sex has to do with sensations and we never stop feeling."