A young publicist, with a successful professional life but with an empty personal life, finds himself on trip against time to get to a transcendental business meeting. On the trip, he meets a girl and though they are very different and have opposite ways of life, they click when recalling the most mythical and emotional time of their childhood: the last summer they spent with their gang. We will find out what they were like as kids, how they lived their first love, their first adventures and how they felt like Heroes when fighting to win that magical cabin on the tree where all their wishes would be fulfilled.