Mia is going to ask for a job as a photographer at Vic' studio the same day his girlfriend Ana leaves him. Vic proposes Mia to take his job because he has decided to go away for “one thousand days”. Circuit tells the stories of love and lack of affection, in concentric circles of space and time, of different characters which take place in an occidental city in the 21st century, during these thousand days.