A butcher plays out his sexual fantasies to forget about the miserable life he leads. But Roxy is always present, a young girl who videos everything, to find answers. The butcher gets into her head. She gets into his. Then there is the inspector, a man who also lives a miserable life. Does he get involved with Roxy during the investigation of the butcher’s mysterious death, or after? There can only be one course of action, to recreate the murder.