When their lingerie factory goes bankrupt, the employeesmostly womenattempt to take it over by forming a cooperative. As their project takes shape, they come up against their boss and the reality of the marketplace. Their little enterprise becomes a theater where, in an impish tone, fundamental economic and social issues are played out amidst the bras and panties. Out of their adventure and struggles together comes a new-found freedom.