Jonni returns to Iceland to spend Christmas with his family and to record an album with his old band. He soon finds out that circumstances in his family have changed dramatically and his friends have moved on. We follow Jonni as he deals with this blunt new reality, wrestles with love and helps his family make their Christmas merry in spite of everything.