Jóhannes a middle aged art teacher leads a dull life until he meets a young and very beautiful woman by accident. Meeting her starts a series of hilarious events where Johannes sinks deeper and deeper into trouble. All attempts to correct a heap of misunderstandings only leads to new disasters.