Unexpected events on a hot summer day in the city have a dramatic effect on the lives of several people without their knowledge. On a full-moon winter night destiny brings them together again in the Latvian countryside, only to entangle them in a complex riot of passions. It is an emotionally tense hunt where everyone is both the hunter and the game.