Hans lives in a small onehorsetown near Vienna. Profession: taxi driver. Married. One son. Hans has a secret. It will tear his family apart. There’s only one person he can return to: a woman from the past. Coma’ at first shows a petty bourgeois life: family stress during the preparation of a round birthday, the invited guest come to early, the party starts. Only the man celebrating his 50th jubilee doesn’t appear. He left his car and strolls through the forests, which are smashed onto the screen in rich colours as in an action painting. When he eventually comes back home, there’s nothing more to say, so he pulls out. To save, what’s left.