Niko, 19, a sheltered teenager lives with his parents in a big house. That day his parents are celebrating their 25th wedding anniversary out of town, Niko invites a beautiful girl, named Angelina, to do it for his first time. However Angelina brings along her friend Sophie. Niko calls his friend Luke to occupy her. A capital error, because Luke is watching for the opportunity of an empty house to realise his plan: a big party.