A few days before Thanksgiving. Bruce McGray arrives in New York on this cold November morning. He carries a small and odd looking linen bound book. Various tracing papers are attached in-between the pages. Lightly printed with “El jardin de Dios”, the name of a South American orange farm. The pages are covered in notes, written in a woman’s pale handwriting. Bruce has no idea that this book will bring his entire past into question.